2007年6月5日 星期二

我們!!!!!-----已經坐滿六個足球場啦!!!!!!!!!!!!!!所以
六四!!!!!-----係唔會比人遺忘o架!!!!!!!!

昨天的六四晚會中,個司儀分明冇嘢講,結果一係就唱自由歌,血染的風采,中國夢等,一係好興奮咁叫我們已經坐滿人,六四係唔會遺忘o架.(仲有幾首唔記得乜嘢名,而其中有三首歌都已被重唱了n次,大會應該用多幾隻歌,吸引人們,唔係o既話六四好容易被人遺忘o架.)

依我在集會所見,唯一真實o既係,六四的鎮壓在的歷史中的一件傷痛事件,而非"馬力式"碌豬.

集會之前,民主派人士不斷廣播,吸引人們加入

咁好彩撞到梁家傑,佢夠膽o係有缺陷的建制中挑戰令我立即上前要求影相.不過可能佢忙,佢匆匆忙忙同我影相之後就握手&離開了,我根本沒有機會向佢發問.

六四o既花牌,足見大會的用心良苦.

"國民黨餘孽"?No,佢地徹底o既反共的人士,徹底寄望國民政府回歸中國(......心想,國民黨現在的本土化,令中國國民黨內在裡已變成"臺灣國民黨"了,班友仲想國民黨返大陸?我想係冇可能.)

六四晚會主持(質素麻麻,完全的冇吸引力,幸好今次集會的重點唔係你o地.)

接受緊TVBS訪問o既司徒華(記住佢,佢係香港民主運動的中樞,無佢=民主活動大減也.)

部分的家長帶同小孩參加,由於今次六四係星期一,所以唔見有好多學生來到(司徒華:看來我對日後的民主活動有點擔心啊.----設計對白)


集會人士以手上的燭光祝願六四死難者能早日安息.

大會分給群眾的燭光,願燭光不滅,歌聲永存,願死難者能安息,願其家人也可以堅強地生活下去.

沒有留言: